Ostoskori

Tilaus- ja sopimusehdot

Yleiset ehdot

Rekisteröityminen ja verkon käyttö

1.0. Armoire.fi on My Moment Oy (Y-tunnus2468355-5) omistama verkkokauppa ja –sivusto. Nämä toimitusehdot koskevat armoire.fi –sivuston tuotteiden ostamista ja toimittamista Suomeen Ahvenanmaata lukuunottamatta.

1.1. Armoire.fi on auki ympäri vuorokauden. Verkkomyymälä voidaan kuiteknin sulkea ylläpidon ajaksi. Ostoksia voi tehdä vain myymälän ollessa auki ja käytettävissä.

1.2. Ostaminen armoire.fi –myymälästä edellytää 18 vuoden ikää.

1.3. Tilauksen tekeminen Boutique Armoire:n (My Moment Oy, jatkossa Boutique Armoire) verkkokaupasta ei edellytä rekisteröitymistä. Boutique Armoire kerää tuolloin asiakkaalta tarpeelliset henkilötiedot tilauksen toteuttamiseksi. Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille paitsi yhtiön uudelleen järjestäytymisen tai koko tai osittaisen myynnin yhteydessä. Tietoja käsitellään tietosuojalain määräysten mukaan.

1.4. Tilauksen yhteydessä tai muutoin asiakas voi kuitenkin rekisteröityä Boutique Armoire – asiakkaaksi, jolloin asiakas hyväksyy henkilötietojensa liittämisen yrityksen asiakasrekisteriin. Tämä yksinkertaistaa tilausten tekemistä jatkossa ja mahdollistaa sen, että asiakas näkee omalla sivullaan rekisteröitymisen jälkeen tekemänsä tilaukset. Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille paitsi yhtiön uudelleen järjestäytymisen tai koko tai osittaisen myynnin yhteydessä. Tietoja käsitellään tietosuojalain määräysten mukaan.

1.4.2. Armoire.fi –sivustoa käyttämällä asiakas hyväksyy, että saatamme käyttää evästeitä.

1.5. Asiakas voi myös halutessaan liittyä Boutique Armoire -sähköpostikirjeen vastaanottajaksi saadakseen uutiskirjeitä ja tietoja tarjouksista.

1.6. Käyttämällä My Moment Oy;n verkkopalvelua, ja -kauppaa sitoudut

1.6.1. käyttämään verkkopalvelua ja –kauppaa näiden yleisten ehtojen mukaisesti;

1.6.2. hyväksymään Boutique Armoire in yleiset ehdot ja tietosuojaperiaatteet;

1.6.3. noudattamaan erityistä huolellisuutta ja tarkkaavaisuutta verkkokauppaamme käyttäessäsi;

1.6.4. antamaan itsestäsi todenmukaiset tiedot sekä muuttamaan tarvittaessa näitä tietoja;

1.6.5. huolehtimaan siitä, että salasanasi ja käyttäjätunnuksesi pysyvät salassa sekä olemaan luovuttamatta niitä kenellekään sekä vastaamaan siitä, jos joku muu käyttää käyttäjätunnustasi ja salasanaasi verkkokaupassamme; sekä

1.6.6. välittömästi ilmoittamaan My Moment Oy:lle, jos käyttäjätunnuksesi tai/tai salasanasi ovat joutuneet kolmannen osapuolen tietoon, jolloin My Moment Oy varaa oikeuden poistaa käyttäjätunnuksesi ja salasanasi välittömästi käytöstä.

2. Tilauksen sitovuus

2.1. Voit tilata tuotteita verkkokaupastamme mihin vuorokauden aikaan tahansa. Tuotteiden ostaminen tapahtuu lisäämällä haluamasi tuotteet ostoskoriin. Seuraa verkkokaupan antamia ohjeita tilauksen loppuunsaattamiseksi. Tilauksen vahvistussivulta näet ostostesi loppusumman sisältäen kaikki verot ja toimituskulut.

2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Boutique Armoire – My Moment Oy on lähettänyt sinulle sähköpostitse tilausvahvistuksen. Tämän jälkeen Boutique Armoirella ei ole oikeutta muuttaa tehtyyn tilaukseen liittyviä ehtoja.

2.4. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu sähköpostitse. Ammattitaitoinen henkilökuntamme palvelee ja auttaa asiakkaita mielellään kaikissa tiedusteluissa sekä tilauksiin liittyvissä asioissa sähköpostitse info@armoire.fi.

3. Hinnat

3.1. Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron (24%). Verkkokaupan hinnat ovat euroissa (EUR).

3.3. Postimaksu per tilaus on Suomeen 4,00 euroa. Yli 90€ ostoksien toimitusmaksu on 0€.

3.4. Pidätämme oikeuden tilauksen peruuttamiseen selkeiden hintavirheiden vuoksi. Jos tuotteen hintaa ei ole merkitty lainkaan, hinnaksi on merkitty 0,00 euroa tai hinta poikkeaa olennaisesti tuotteen oikeasta hinnasta, esim. 120,00 euron tuotteen hinnaksi on merkitty 12,00 euroa, asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää, että kyseessä on virheellinen hinta.

4. Toimitusehdot

4.1. Mikäli tilattua tuotetta on varastossamme, arvioitu toimitusaika postitse on noin 2-5 arkipäivää. Koska myymme samanaikaisesti tuotteita myös myymälästämme, verkkokaupan saldot päivittyvät vuorokauden viiveellä. Siten vaikka verkkokauppa näyttääkin, että tuotetta olisi varastossa, tilauksen käsittelyn yhteydessä voidaan huomata, että kyseinen tuote loppunut varastosta.

4.4.2. Tuotteen ollessa loppu varastosta, ilmoitamme tuotteen saatavuudesta. Asiakaalla on mahdollista peruuttaa tilaus, mikäli toimitusaika ei vastaa kohdassa 4.1. ilmoitettua aikaa.

4.4.3. Tilatut tuotteet voi myös noutaa myymälästämme postituksen sijaan. Tuolloin toimitusmaksu on 0€.

4.5. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti saada tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan toiveen, mikäli mahdollista.

4.7. My Moment oy ei vastaa vahingoista tai viivästyksistä, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta ylivoimaisesta esteestä, jota se ei olisi voinut kohtuudella ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Tällaiseksi esteeksi katsotaan mm. työtaistelutoimenpide, henkilökunnan sairastuminen, viranomaisten päätökset, häiriöt kuljetuksissa, sota, luonnonmullistukset tai muu vastaava seikka. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kaksi viikkoa, on sekä kuluttajalla että My Moment Oy:llä oikeus purkaa etämyyntisopimus ilman seuraamuksia.

5. Maksuehdot

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Jousto, Everyday ja Euroloan.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Everyday-joustoluotto: Everydayn luottoraja on väh. 300 eur ja luotto on voimassa toistaiseksi. Maksu kerralla ensi kuun lopussa (tällöin ei kuluja) tai kk-erissä. Kk-erissä minimisuoritus 1/5 laskun loppusummasta, eräpäivän jälkeen avoimelle saldolle lasketaan 5 % kuukausikorkoa. Todellinen vuosikorko tyypilliselle 500 euron luottomäärälle on 48,52 %. Lisätietoja Everydaystä osoitteessa www.everyday.fi

Euroloan: Euroloan Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 14 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Euroloan Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 12 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Euroloan Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2000 euron ostoksille. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 1500 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 27,9 % maksuajan ollessa 12 kk (sis. korko, laskutuslisä ja avausmaksu). Rahoituspalvelullemme on myönnetty Avainlippu takeeksi kotimaisesta laadusta. Lisätietoja Euroloanista osoitteessa www.euroloan.fi/luotot/laskujaosamaksu

Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Euroloan Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

6. Tuotteen vaihto ja palauttaminen

6.1. Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa tai palauttaa sen 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta veloituksetta postitse. Ilmoita palautuksesta aina myös asiakaspalveluumme sähköpostitse info@armoire.fi. Tuotteidemme vaihto- ja palautusohjeet ovat osa näitä yleisiä ehtoja ja ne löytyvät kohdasta 6.2.Noudata näitä ohjeita sekä tuotteen mukana tulleita ohjeita tarkasti, mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen.

6.2. Ilmoita palautuksesta tilauksen mukana tulevalla asiakaspalautuslomakkeella, liitä se täytettynä palautettavien tuotteiden mukaan. Jos haluat vaihtaa tuotteen, ilmoita siitä aina myös joko sähköpostitse asiakaspalveluumme info@armoire.fi.

Asiakaspalautuslomake löytyy myös tästä linkistä: asiakaspalautuslomake.

My Moment Oy korvaa palautuskulut yhden kerran jokaista lähetystä kohden.

Palautusosoite: BOUTIQUE ARMOIRE, BULEVARDI 22, HELSINKI 12

Vie asiakaspalautus postiin ja pyydä postista kuitti palautuksestasi. Muista säilyttää kuitti, kunnes saat meiltä sähköpostiisi vahvistuksen vastaanotetusta asiakaspalautuksestasi. Emme korvaa palautuksen aikana kadonneita lähetyksiä, ellei asiakkaalla ole kuittia palautuksesta.

Emme hyväksy postiennakolla lähetettyjä paketteja.

Mikäli haluat vaihtaa tuotteesi toiseen kokoon tai väriin, ilmoita siitä palautuslomakkeella ja palauta vaihdettava tuote. Vaihtotuotteiden toimitusajasta ilmoitamme sähköpostitse.

Huomioithan, että asiakaspalautuksen saapuminen verkkokaupalle vie yleensä 2-5 arkipäivää. Saat aina ilmoituksen sähköpostiisi, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Palautukset hyvitetään tilillesi Klarnan maksujärjestelmässä noin viikon kuluessa siitä, kun asiakaspalautuksesi on käsitelty.

Mikäli lopullisen tilauksesi arvo mahdollisen palautuksen jälkeen on alle 90 euroa, veloitamme aina toimitusehtojemme mukaisen 4,00 euron toimituskulun palautusta vastaanottaessamme. Noutamatta jätetyn tilauksen uudelleen lähetyksestä veloitetaan uusi toimituskulu.
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin asiakaspalautus! Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi sen jälkeen, kun se on jo lähetetty sinulle, nouda lähetys postista ja palauta se meille näitä ohjeita noudattaen. Veloitamme asiakkaalta jälkikäteen meille aiheutuneet ylimääräiset pakkaus-, lähetys- sekä palautuskulut, yhteensä 30 euroa, kun asiakkaasta johtuvasta syystä lähetys on jäänyt noutamatta ja se on palautunut verkkokauppaamme.

Tuotteet voi vaihtaa myös myymälälässämme, osoite Boutique Armoire, Bulevardi 22, 0012 Helsinki.

Joskus tuote saattaa huolellisesta pakkaamisesta huolimatta rikkoutua postikuljetuksen aikana. Tämän vuoksi on hyvä jo pakettia noutaessa tarkistaa tuotteen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee postissa heti asiasta vahinkoilmoitus ja ole sen jälkeen yhteydessä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimituksesta. Rikkoutuneet tuotteet palautetaan Boutique Armoirelle näiden palautusohjeiden mukaisesti.

7. Reklamaatio

7.1. Asiakkaan velvollisuus on tarkastaa saapuneen tilauksen sisältö, tuotteiden kunto ja vastaanotettu kappalemäärä huolellisesti heti, kun tilaus on vastaanotettu.

7.2. Jos sinulle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuotteessa on virhe, ole viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@armoire.fi. Tuotteen myyjä vastaa tuotteen virheestä kuluttajansuojalain 5. luvun mukaisesti. Edellä kohdassa 6.1 mainittu 14 päivän määräaika ei rajoita oikeuttasi tehdä reklamaatiota tuotteessa olevan virheen vuoksi.

7.3. Tuotteessamme on virhe esim. silloin, jos se on vastaanottaessa repeytynyt tai muutoin vahingoittunut. Tavaran virheenä ei pidetä tavaran luonnollista kulumista eikä myöskään sitä, jos tavara on vahingoittunut tai esim. kutistunut, koska sitä ei ole käytetty tai pesty annettujen ohjeiden mukaisesti. Neuleiden nyppyyntyminen tai nukkaantuminen kuuluu neule- ja villavaatteidemme luonnolliseen kulumiseen.

7.5. Virheellinen tuote tulee palauttaa asiakaspalautusohjeidemme mukaisesti. Saatuamme palautetun tuotteen vaihdamme sen joko uuteen tuotteeseen tai palautamme tuotteen hinnan.

8. Ehtojen muuttaminen

8.1. My Moment Oy pidättää oikeuden muuttaa yleisiä ehtojaan sekä muita verkkokaupassa sovellettavia ehtoja, kuten asiakaspalautus- ja tietosuojaehtojaan sekä hintojaan. Asiakkaan velvollisuus on ennen tilauksen tekoa tutustua kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.

9. Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu

9.1. Boutique Armoire – verkkokauppaan ja etämyyntisopimukseesi sovelletaan Suomen lakia. Kuluttajalla on oikeus saattaa etämyyntisopimusta tai siihen liittyviä ehtoja koskevat riidat ja erimielisyydet Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Jos riita tai erimielisyys päätyy tuomioistuimeen, riita käsitellään Helsingin tuomioistuimessa.